Аналіз роботи

КЗ «Оріхівська ЗОШ І-ІІ ступенів №3» за 2017-2018 н.р.

 

У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням

«Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

КЗ «Оріхівська ЗОШ І-ІІ ступенів №3» – загальноосвітній навчальний заклад комунальної форми власності, засновником якого є Оріхівська міська рада, діє на підставі власного Статуту.

КЗ «Оріхівська ЗОШ І-ІІ ступенів №3» — це заклад освіти з правом юридичної особи, що забезпечує потреби громадян у базовій загально середній освіті, в якій поєднуються класичні принципи педагогічного процесу та запроваджуються інноваційні технології. Школа передбачає вивчення однієї іноземної мови – англійської, забезпечує опанування комп’ютерних технологій з 2-го класу.

Загальноосвітній навчальний заклад був організований з 1970 року. Юридична адреса школи: 70500, м. Оріхів, вулиця Покровська, 71, тел. 435-55, електронна адреса: ozosh3@gmail.com

Школа працює за п’ятиденним робочим тижнем у одну зміну. У навчальному закладі визначена українська мова навчання.

Навчальний заклад має у своєму складі класи початкової та базової школи,  2 групи продовженого дня.

У 2017-2018 навчальному році педагогічний колектив школи працював над науково-методичною проблемою:

Мережа класів

 

1-4 класи

5-9 класів

 

2017-2018

10

9

19

 « Шляхи удосконалення форм і методів навчально-виховного процесу як шлях до особистісного зростання школярів»


Кількість учнів

 

1-4 класи

5-9 класи

Всього

2017-2018

224

197

421

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічним колективом школи було вивчено соціальний статус родин і складено соціальний паспорт. Відповідно до соціального паспорту на кінець року у школі навчалися:

 

Соціальний паспорт школи

Діти –сироти та позбавлені батьківського піклування

Діти - інваліди

Діти з багатодітних сімей

Малозабезпечені

Діти- переселенці з зони АТО

Діти, батьки яких є учасниками бойових дій

11

4

43

5

4

4

Аналіз діяльності навчального закладу дозволяє визначити стан навчально- виховної роботи як позитивний та окреслити основні напрямки удосконалення навчально-виховної роботи, перспективи розвитку.

Керівництво школи здійснює:

 

Дмитренко В.П. – в.о.директора школи, вчитель географії, педагогічний стаж 25 роки, на керівній посаді -14 років, має звання «Учитель-методист».

 

Педагогічний колектив КЗ «Оріхівська ЗОШ І-ІІ ступенів №3» складається з 36 педагогів.

-   основних працівників – 33;

-   працюють за сумісництвом – 3.

-   учителів Відмінників освіти України – 6.

Із 36  педагогічних працівників мають вищу освіту - 33 вчителя.

 КЗ «Оріхівська ЗОШ І-ІІ ступенів №3» повністю укомплектована педагогічними кадрами.

Склад педагогів за кваліфікацією :

-   Спеціаліст вищої категорії –23 (63,8 %)

-   Спеціаліст першої категорії –3 (8,3 %)

-   Спеціаліст другої категорії – 4 ( 11,1 %)

-   Спеціаліст –6 (16,6 %)

-   Вчитель-методист – 6 (16,6 %)

-   Старший учитель – 11  (30,5%)

Склад педагогів за кваліфікацією

Спеціаліст вищої кваліфікаційної

категорії

Спеціаліст

І

кваліфікаційної

категорії

Спеціаліст

ІІ кваліфікаційної

категорії

Спеціаліст

Вчитель- методист

Старший учитель

23

63,8%

3

8,3%

4

11,1%

6

16,6%

6

16,6%

4

11,%

 

                              Освіта та спеціальність учителів відповідає займаним посадам.

Наведені дані свідчать про результативність роботи шкільної адміністрації з підбору та оптимізації розстановки педагогічних кадрів упродовж останніх років.

В 2017-2018  навчальному році пройшли атестацію та підтвердили свою раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»: Сиволгіна О.В.- вчитель початкових класів, Бурмак І.М. педагог-організатор, Бражник Л.І., вчитель української мови та літератури, Будім Є.П., вчитель української мови та літератури ,  Біденко І.В. встановлено  11тарифний розряд . Підвищили свою кваліфікаційну категорію Лобач І.П.,вчитель початкових класів, присвоєно вищу кваліфікаційну категорію; присвоєно спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії вчителю початкових класів Кравченко Н.Е., вчителю української мови та літератури Ткаченко О.В. Вчителю інформатики Стадніченко Н.С. встановлено І кваліфікацій категорію.

Однією з форм методичної роботи в школі є робота шкільних методичних об'єднань, які організовано працюють під керівництвом:

 

піб голови

ШМО

методичне об’єднання

тема

Денисенко Н.О.

Початкових класів

Комінікативно –діяльнісний підхід до вивчення української мови в початковій школі.

Піхуля Н.В.

Суспільно-гуманітарного циклу

 Використання різновидів форм і методів роботина уроках з метою виховання національно- свідомої і духовно багатої особистості

Подліянова О.М.

Природничо-

математичного циклу

Впровадження форм і методів організації уроків через урізноманітнення особистістно- орієнтованої системи навчання, застосування інноваційних освітніх технологій для розвитку творчої особистості кожного учня.

Біньковська С.В.

Іноземної мови

Розвиток комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови.

Науменко Л.М.

Трудового, художньо- естетичного та фізичного виховання

 Розвиток творчої особистості на уроках трудового, художньо- естетичного та фізичного виховання як засіб формування пізнавальної діяльності учнів.

Дмитренко В.П.

Класних керівників

Удосконалення форм і методів виховного процесу в  національному вихованні учнів.

 

Головні зусилля членів та керівників шкільних методичних об’єднань були зосереджені на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створення творчої атмосфери, такого морально – психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, що сприятиме оптимізації навчально-виховного процесу в школі.

         На початку навчального року була створена методична рада на чолі з заступником               директора з навчально- виховної  роботи Дмитренко В.П. До її складу увійшли вчителі із   І, вищою кваліфікаційними категоріями та із званнями:  Денисенко Н.О. , Піхуля Н.В. « старший вчитель» ,Подліянова О.М. ,Біньковська С.В.,Бурмак І.М. – вищі  кваліфікаційні категорії.

Протягом навчального року проведено 4 засідання методичної ради згідно плану ( у вересні , листопаді,лютому,квітні).

Належна увага в школі приділяється методичному супроводу навчально-виховного процесу: забезпечення програмами, підручниками, за виключенням окремих позицій школа забезпечена, є  наочність.

В школі  працюють  4  методичних  об’єднань вчителів. Робота яких чітко спланована,плани  роботи було затверджено на І засіданні у вересні місяці. На протязі навчального  року в усіх методичних об’єднаннях було проведено 4 теоретичних засідань (у вересні,листопаді,лютому,квітні).

Методичне об¢єднання вчителів початкових класів у 2017-2018 н.р. працювало над темою: “ Комунікативно – діяльнісний підхід  до вивчення української мови в початковій школі» ”.

Вчителі початкових класів розуміють, як важливо зберегти вогник допитливості молодших учнів, у декого відкрити, у декого розвити. В цій роботі використовують різноманітні форми та методи: від класичних до інноваційних. Вчителі самотужки створили методичну бібліотечку з журналів та газет, книг, брошур,наочності. Майже всі використовують в своїй роботі інноваційні технології та техніки.  Системно ведеться робота з обдарованими дітьми. Учні школи прийняли активну участь  у конкурсі авторської дитячої поезії та прози «Я – за єдину Україну». Всього прийняли участь 21учень 1-4 класів. Вибороли призові місця:

 

1-А

Самошилова Євгенія

Ім.

1-Б

Терновська Євангеліна

І м.

1-Б

Сабліна  Алевтина

ІІ м.

1-Б

Мухін Максим

ІІ м.

2-А

Сьомченко Максим

ІІ м.

2-А

Шинкаренко Марія

ІІ м.

2-А

Сулим Матвій

ІІІ м.

2-Б

Красник Вікторія

ІІ м.

2-Б

Мінгазова Рената

ІІІ м.

2-В

Горбачов Максим

ІІ м.

2-В

Чуб Артур

ІІ м.

3-А

Самойлик Поліна

ІІІм.

3-А

Пелешко Анастасія

ІІ м.

3-Б

Кривошей Марина

ІІІ м.

3-Б

Байкенич Сергій

ІІІ м.

3-В

Данілова Анастасія

ІІІ м.

3-В

Долодаров Денис

ІІІ м.

3-В

Галчанська Анна

ІІІ м.

4- А

Чиж Вероніка

 І м.

4-А

Нейздоймінога Нікіта

 ІІ м

4-Б

Захарова Євеліна

ІІІм

4-Б

Паустовська Єлизавета

ІІ м.

 

На районному конкурсі «Заговори,щоб я тебе побачив» учень  2-Б класу Мирошниченко Владислав виборов І місце.

 

Учениця 4-А класу Галутва Анастасія виборола І місце у районному турі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, У місце в обласному турі, який проходив у м.Запоріжжя.

Діти початкових класів приймали активну участь в усіх загальношкільних виховних заходах:

       День знань, День міста, гра-подорож «Я – пішохід», у проведенні відео уроків « Безпека на дорозі», День здоров’я ,  у виставці малюнків « Ми за мир на планеті Земля»,акції «Подаруй книгу бібліотеці»,виставці стіннівок на тему «Моя щаслива родина»,  участь в акції «Ліки замість квітів», виставці приуроченій  до Всесвітнього Дня захисту тварин», майстерні  Діда Мороза, у святі Миколая, участь  в акції «Будьмо щедрими на добро», конкурсі патріотичної пісні,  конкурсі віршів « Таланти твої, Україно» , 50 учнів взяли участь у Міжнародному конкурсі «Колосок», отримали 28 дипломів «Золотий колосок», 22 диплома «Срібний колосок», обласній благодійній акції «Великодній   кошик», участь у загальношкільній лінійці «Земля- наш спільний дім», приймали участь у загальношкільній лінійці до Дня пам’яті  та примирення, у святі Вишиванки, в акції «Від серця до серця» ,на високому рівні проведено у 3-Б класі класоводом Калініченко І.П. виховний захід  «Наш хліб святий» , 4-А та 4-Б класи  на площі Покровській  до Дня Європи взяли участь у святкуванні, виконуючи флешмоб, приймали активну участь   у загальношкільній лінійці до  Свята останнього дзвоника.

В школі працюють 2 групи продовженого дня, де навчаються і виховуються 60 учнів молодших класів. Педагоги-вихователі мають педагогічну освіту, в їх обов’язки входить організація харчування дітей, прогулянок, як режимного моменту, підготовка домашніх завдань, виховна програма, окремою ланкою якої є індивідуальна робота. Діти, які відвідують ГПД, краще вчаться, виконують домашні завдання, одержують професійні консультації від педагогів, у них виконується оптимальний режим дня. Але в роботі ГПД є цілий ряд проблем. В зв’язку з тим, що групу з  різних причин не можна скомплектувати з одного класу, або хоча б з учнів однієї паралелі класів, то в групах діти різного віку, а ще й те, що не всі можуть одночасно вчити уроки, а тому вихователю доводиться відпускати дітей гратися на подвір’я школи, що не завжди безпечно. Із-за обмеженого фінансування в групах не вистачає обладнання для ігор, організація культурного відпочинку, особливо взимку, в холодну пору, коли діти більше часу знаходяться в приміщенні. 

 

        

 

          

 

     

 

 

Методичне об’єднання  вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2017--2018 навчальному році працювало над темою: «Використання  різновидів  форм і методів роботи на уроках з метою виховання національно- свідомої і духовно багатої  особистості».

Вчителі методичного обєднання   як на уроках , так і в  позаурочний час прищеплюють учням любов до рідної мови, до традицій ,  звичаїв та обрядів нашого народу.

 До Дня рідної мови та писемності було проведено урочисту лінійку (7 клас, Ткаченко О.В.), оформлено книжкову виставку, вислови про мову (9-А Бражник Л.І., 9-Б Чуйко Л.В.,  8-Б Будім Є.П.).

  З нагоди вшанування пам’яті Т.Г.Шевченка  проведено вчителями- мовниками  святкову лінійку ( 9-А Бражник Л.І., 9-Б Чуйко Л.В.) вікторини, обговорено реферати , організовано книжкову виставку та написано учнівські твори.

Учні школи прийняли участь у Всеукраїнській грі з української мови та літератури « Соняшник» . Результати: учасників -17, Дипломів І ступеня регіонального рівня -1, ІІ ступеня регіонального рівня –2, ІІІ ступеня регіонального рівня – 4.

Просвітницька та виховна робота проводиться в школі вчителем історії та правознавства Курельчук Л.М.

Щороку в школі проводиться тиждень правознавства.  Під час проведення цього тижня відбулися зустрічі учнів з головним спеціалістом превінальної превенції Маслак Катериною Олегівною , начальником в справах неповнолітніх Веселим Валерієм Вікторовичом, із прокурором прокуратури Мартишем  Михайлом Михайловичем, з головним спеціалістом бюро правової допомоги Красненькою  Вікторією Едуардівною та відвідали Оріхівський районний суд  де зустрілися з головою суду  Фісун  Неонілою  Вікторівною  та іншими працівниками суду.

          Проведені виховні заходи:

1.     “Державні та національні символи України” в 5-А класі

2.     “Права дитини” в 9-А класі

3.     «Конституція - основний закон нашої держави» в 9-Б класі

 

Проведено бесіди агітбригадою школи по попередженню правопорушень серед учнів 1-9 класів.

  1.Закон про тебе і тобі про закон.

2.     Правопорушення та злочин  - спільне та  відмінне.

    На високому рівні  учнями 8-А класу (класний керівник Піхуля Н.В.), 8-Б класу (класний керівник Будім Є.П.) проведено український ярмарок. Народні традиції –вічне джерело натхнення й невичерпна скарбниця народної мудрості. Саме звернення до них є пріоритетом завдання  у вихованні молодого покоління, оскільки  нас намагаються знищити як націю, зруйнувати набуте нашими предками й сучасниками, аби не існувало української культури й народу взагалі. Тому ми маємо триматись того життєдайного джерела, бо без минулого не буде майбутнього. У заході поєднали національні традиції зі знанням літературних творів. Свято з елементами театралізації захопило увагу присутніх з першої хвилини. Дивувала  майстерність учнів під час дійства, адже до актової зали завітали улюблені народні персонажі Параска та Солопій (Дроздова Є.,Дудніченко Д. учні 8-Б класу ) Стецько та Уляна ( учні 8А,8 Б класів Гончаренко А. Хоренжа С.) Проня Прокопівна Сєркова та Голохвастов (Стренюк В.,Залецький В. 8-А.Б класи), два кума (Кушніренко К, Дроздов Н. 8-Б клас) торговець ліками з онуком (Онищенко О. й Дідух Д. 8-Б клас ) справжній козак, що прочитав «Лист від кума з Оріхова» (Тереник О. учень 8-А класу).

      Чого тільки не було на ярмарку ! Учні довели глядачам, що ряди торговців, оформлені  з допомогою батьків, - це ще й місце спілкування, формування громадської думки, смаків,уподобань, своєрідної звичаєвості й лексики,пов’язаних із процесом торгівлі. Сумувати нікому не довелось, адже на висоті були ведучі Білостоцька А. й Залецький В. а дивовижна Солоха (Мінакова М.) пригощала хлопців варениками й запрошувала покуштувати, після чого відбувалась інсценізація жартівливої народної пісні « А мій милий вареничків хоче…» А прекрасна Параска (Дроздова Є) з торговицею морквою (Рубан А.) пригощала всіх присутніх смачними пиріжками, спеченими талановитими матусями.

  Чудове вбрання юних виконавців своїх ролей,натхненність,щирість,оформлення приміщення, взаємодія дітей і батьків при підготовці  міроприємствах – усе заслуговує на повагу й сповнює  надією  на майбутнє.

         

     

   Навчальна потреба в знаннях на міжнародному ринку праці в умовах об¢єднання європейських країн в єдиний  багатонаціональний союз інтенсивне використання новітніх інформаційних технологій призводить до визначення необхідності оволодінням іноземними мовами.

     У сучасних умовах учні повинні зрозуміти, що знати іноземну мову – це необхідно, корисно і перспективно. Метою навчання іноземної мови в школі є оволодіння учнями комунікативною компетенцією. На кожному уроці наші вчителі англійської мови докладають великих зусиль, щоб сформувати у учнів комунікативну компетенцію, а це передбачає формування вмінь з аудіювання, читання, мовлення та письма, а також оволодіння англійською фонетикою, лексикою, граматикою.

     Вчителі іноземної мови на своїх уроках віддають перевагу проблемним завданням, мовним іграм, рольовим іграм, проектам, мозковим штурмам, урокам-бесідам, урокам-екскурсіям.

      В молодших класах велика увага приділяється поетичному, фольклорному та ігровому матеріалу. Вивчення пісень, скоромовок, прислів’їв, має багато переваг. Завдяки цьому створюється сприятливий психологічний клімат, знижується напруження, активізується мовленнєва діяльність, підвищується емоційний тонус, підтримується інтерес до вивчення англійської мови.

      У старших класах учні практикуються у вправах іншого типу - пов’язаних з викладом особистої думки – використовуються дискусійні тексти, або питання, які потребують від учнів умінь, викласти або захистити особистий погляд на задані проблеми , обмін вражень, та почуттями про суспільний досвід, або подію. Це можуть бути різні дискусії і моделювання різних ситуацій тощо.

    Наші діти вивчають англійську мову в умовах де відсутнє англомовне середовище, тому дуже важливо відчути  реальні комунікативні ситуації, в яких учні навчаються виражати свою точку зору, своє ставлення, та які є схожі на реальні життєві ситуації.

     Слід також зазначити, що учні нашої школи кожен рік займають призові місця (І-ІІ, чи ІІІ) на районних олімпіадах з англійської мови, коли вчаться в 10-11 класах гімназії №1 « Сузір’я»  чи НВК №2 ім.  академіка  В.А.Лазаряна . І це також заслуга вчителів , адже вони підтверджують свої знання, здобуті в нашій школі і показують, що вони кращі.

Не всі батьки приділяють належну увагу контролю за виконання домашніх завдань і не розуміють важливості вивчення іноземної мови в сучасному суспільстві.

Методичне об’єднання  вчителів природничо- математичного циклу у 2017-2018 н.р. працювало над темою : «Впровадження  форм і методів організації уроків через урізноманітнення  особистісно - орієнтованої системи  навчання,застосування інноваційних освітніх технологій для розвитку творчої особистості кожного учня» . У навчальній  діяльності  робота з дітьми ґрунтувалась на диференційованому підході,що сприяє розширенню й поглибленню освітнього простору предмета . Вчителями були поставлені такі завдання в роботі з дітьми:

- Розвиток цілісної картини світу в уявленнях дитини .

- Розвиток творчого критичного й абстрактно-логічного мислення,здатностей розв’язувати проблеми.

- Розвиток здатності самостійно навчатися та здійснювати дослідницьку роботу.

- Розвиток здатностей до самопізнання і само розуміння.

         Вчителі працювали  і над собою. Збагачували навчальні програми,тобто оновлювали й розширювали зміст навчання. Працювали  диференційовано ,здійснювали індивідуальний  підхід і консультували  учнів,стимулювали пізнавальні здібності. Приймали зважені психолого-педагогічні рішення ,аналізували навчально- виховну діяльність свою та класу, добирали й готували матеріал для колективних та індивідуальних творчих справ.

18 учнів взяли участь в Всеукраїнській  інтернет – олімпіаді з математики « На урок» отримали 6 дипломів, 17 учнів з інформатики в  Всеукраїнській інтернт-олімпіаді . Результати  2 диплома ІІІ ступеня , 15 сертифікатів;  20 учнів школи взяли участь у Міжнародній грі « Геліантус»: отримали  сертифікатів 9, дипломів 2, грамот 9., 18 учнів школи  взяли участь у Всеукраїнська інтернат- олімпіада «На урок». Результати :  Диплом І – ступеня – 3 учня, диплом ІІ ступеня -4 учня, диплом ІІІ ступеня -4 учня, сертифікатів-7.

 

 

 

 

У 2017- 2018 навчальному році учні школи виборолили  11 призових місць.

 

Переможці  районних олімпіад

 

Предмет

Клас

Прізвище, і'мя учня

Місце

ПІБ вчителя

Українська мова та література

7

Ольшанська Софія

ІІ

Бражник Л. І.

Українська мова та література

9-Б

Хлєбнікова Олександра

ІІ

Чуйко Л. В.

Українська мова та література

8-А

Стеценко Катерина

ІІІ

Чуйко Л. В.

Російська мова

9-А

Козик Катерина

ІІ

Шкуро С. М.

Російська мова

9-Б

Хлєбнікова Олександра

ІІІ

Піхуля Н. В.

Математика

6-А

Мелешко Анастасія

ІІІ

Подліянова О. М.

Обслуговуюча праця

9-Б

Тихомірова Єлізавета

І

Науменко Л. М.

Англійська мова

9-Б

Хвостенко Катерина

ІІ

Веремчук А. Ф.

Англійська мова

8-Б

Дроздова Єлізавета

ІІІ

Біньковська С. В.

Біологія

9-Б

Хвостенко Катерина

ІІІ

Бурмак І. М.

Географія

8-А

Тереник Олександр

ІІІ

Дмитренко В. П.

 

 

Результати конкурсів з української мови та літератури

Клас

Призвіще, ім'я учня

Місце

ПІБ вчителя

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені  Т. Шевченка

7

Шинкаренко Дар'я

ІІ

Ткаченко О. В.

9-А

Лепетченко Ксена

ІІІ

Бражник Л. І.

Міжнародний конкурс з української мови імені П. Яцика

4-А

Галутва Анастасія

І

Михайлова Л. В.

6-Б 

Кудіна Марія

ІІ

Чуйко Л. В.

9-Б

Заяц Марія

ІІІ

Чуйко Л. В.

 

       

Щорічно учні школи подорожують стежками України :  відвідали  м. Київ : Софіївську площу, Михайлівський  собор, Києво- Печерську лавру, Володимирський собор, музей води, музей-аптеку, о.Хортицю, Запорізький цирк, новорічну виставу в палаці Дніпроспецсталь, в театрі Глінки, замок Попова в м. Василівка,  пейнтбол в м.Запоріжжя. Приємні враження  та гарні спогади залишаються з дітьми на довгі роки.

 

          

  Ми не можемо поміняти напрям вітру… але завжди можемо  підняти  вітрила! Розвитку дитини сприяє творче середовище, яке організовано в  нашому навчальному закладі.

  До  школи №3  приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити,  не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас  батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

 

 

За 2017-2018 н.р. було зібрано батьківських коштів 33 тис 833грн.

 

 

що придбано

сума

кошт бюджетний

кошт благодійний

(батьки)

кошт благодійний

(спонсорський)

Поточний ремонт будівель школи

7163,68 грн

 

+

 

Ремонт вікна пластикового

 

500 грн

 

+

 

Ремонт проектора

5810 грн

 

+

 

Придбання електротоварів

178 грн

 

+

 

Прибдання будівельних матеріалів

3503,1 грн

 

+

 

Придбання лічильника для води

210 грн

 

+

 

Придбання бачка для унітазу

500 грн

 

+

 

Придбання фарби для ремонтних робіт шкільного

приміщення

3690 грн

 

+

 

Обслуговувавння КТ

150 грн

 

+

 

Придбання проекційного екрану

1235 грн

 

+

 

Вивіз сміття

600 грн

 

+

 

Придбання іграшок для  ГПД

500 грн

 

+

 

Придбання

господарських товарів

5574,87 грн

 

+

 

Придбання посуду

375 грн

 

+

 

Придбання канцтоварів

1186,75 грн

 

+

 


Придбання медикаменти та

подарунки дітям на

свята

754,95

 

+

 

Придбання миючих

засобів

1053,46 грн

 

+

 

Всього

 32984,81 грн